12/03/2011

Mr.&Mrs. Aizawa Are Very Happy! 相澤ご夫妻はとても、ハッピーです。

The team of United Japan, 34 of us arrived to Wakabayashiku, Sendai.
We, Australians, met Mr. & Mrs. Aizawa and had an amazing week.
They were connected so well and became good friends. Owner want
to visit Australia later when they are retired.
34人のユナイテッドジャパンのチームは仙台市若林区に
訪れました。私たち(オーストラリアのチームと)相澤さんご
夫妻と出会い、素晴らしい週を過ごしました。彼らはとても
良い関係をもち、友達になりました。相澤さんらは、退職後
オーストラリアへ行きたいと言われてました。






0 件のコメント:

コメントを投稿