5/31/2011

Day After Typhoon 台風の翌日

The day after the out pouring water by typhoon, lots job was accomplished 
by the team from Converge Worldwide  (Dr. John Mehn), Samaritan's Purse (Sam),
Pastor Dean, and United Japan. 
台風の強烈な雨の翌日に、コンバージ ワールドワイドのチーム(ジョン メイン氏)、
サマリタンパース(サム氏)、ディーン牧師、とユナイテェッド ジャパンによる
協力によって、多くの働きができました。


We have been working on Mr.& Mrs. Nakagawa's household for last three weeks.
We washed many windows and played with 5 years old son, Souta. 
The street of Shintate became the playground for this young boy once again.
過去3週間の間、私たちは中川ご夫妻のお宅で働いてきました。
今回は、窓を沢山、きれいに洗いました。そして、5歳の息子さん、ソウタ君と
遊ぶ時間もありました。この新館の町は、子供が遊べる場所として、回復し始めました。


Mr. Sugiyama was very generous man who provided the water for us so that we
could clean up the street of Shintate. He never asked us help but this time our team did
favor for him in return. We pulled many dead plants and trees from his beautiful garden. 
Aaron & Ian (Converge Worldwide) did amazing job together. 
The garden should be ready for brand new plants and trees. 
杉山さんのご好意は寛大で、私たちが町をそうじする時に、たくさんの水を提供
して下さいました。彼からは、何も頼まれた事はありませんでしたが、今回は
わたしたちから、お礼をしました。杉山さんの庭から、いらなくなった、木や植物
を引き抜く、働きをしました。アロンさんとイアンの素晴らしい働きをしてくれました。
この庭はもうすぐ、新しい木と植物が植えられることでしょう。



0 件のコメント:

コメントを投稿