5/25/2011

Sunny Day in Shintate 快晴な新館

We had 26 C in Shintate and was very hot day. We worked with Brazilians Church and Osaka Church
for about 30 people got united in one name ’Jesus’! Mr & Mrs. Kondo was very happy with the job we have done today. The backyard of the house was finally showed off after picking up all the rubbish which was carried by Tunami.
新館の温度は26度を記録した、とても暑い日でした。
今日はブラジル人の教会と大阪からの教会の方々の約30人のチームと、
共通した名前、「イエス」によって、働きました。 新館に住まわれる、近藤夫妻は私たちの、働きにとても喜んでいました。彼らの、裏にはが見えるように   きれいに整理され、
津波によって集められたゴミは取りのけられました。





0 件のコメント:

コメントを投稿