9/07/2011

Mrs.Itagaki and Grand Mother, Hamako-san. 板垣さんとおばあさんのはまこさん。

United Japan came here Watanoha, Ishinomaki for 19th week and doing
another amazing job - bring the hope of Jesus. We have 10 people and 7
wonderful Cottonwood Church member from CA, USA.
Itagaki family has accepted us as true family and we were very much appreciated
by the team hard work. We saw the tear from Grand mother and daughter which
was very touching. Thanks for God what He is doing through this team.

ユナイテッドジャパンは今回で19週目に入りました。イエスの希望
を伝えるため、また素晴らしい働きが始まりました。今回は10人の
メンバーで、7人が米国、カリフォルニアのコットンウッドの教会
から、来られました。板垣さんのご家族は、チーム仕事を見て、
本当の家族として、受け入れて下さいました。感動な事に、板垣さんの
おばあさんと娘さんの目からは、涙も流れていました。このチームを
神様に感謝しています。

Grand mother, Hamako san at front. はまこおばあさんは前にいます。


Adaption is option for grand mother, Hamako. 新しいおばあちゃんの息子ができたかも?


Loving the team member! チームが大好き!








0 件のコメント:

コメントを投稿