9/15/2011

Ready For Harvest! 収穫の準備はできてます。

United Japan have reached the farming ground, Sanbontsuka, Wakbayashi-ku
(Sendai City)!We have met a family named Mr. & Mrs. Endo who has gone
through the hardship since 11 March. But the farming is back and they are willing
to have another go with their business. They welcomed our team and loved our
work so much, that they started share their harvest of vegetables.

ユナイテッドは仙台市若林区三本塚の農場地へ行きました!3月11日
から大変な経験をなさった、遠藤さんご夫妻のご家族に、会いました。
しかし、作業をすぐ始め、再度の農業を試みる決意をされました。
私たちのチームを受け入れ、その働きを愛されていました。その結果、
彼らの、収穫した、野菜をくださいました。


Mr. & Mrs. Endo is on the right. 遠藤さんご夫妻は右側に。


Young power is here! 若い力!


Mario never rest!!! マリオは全く休みません!!!


Recycling woods. リサイクル用の木です。



0 件のコメント:

コメントを投稿