9/16/2011

We Finished The Work! 仕事を終えました。

United Japan finally finished the work at Mr. & Mrs. Itagaki's house. Our
team of 3 from United Japan, Mario, Ai, Yasutaka did washing and bleaching
at Watanoha, Ishinomaki City. Owner of the house, Mr. Itagaki was working
so hard with us. He just came back from fishing trip for 3 months. After the
job we have done, His family was so happy to see their house restored once again.
ユナイテッドジャパンは板垣さんご夫妻の働きを終えました。
3人のユナイテッドのメンバー、マリオさん、亜衣さん、やすたか君
石巻市の渡波で、洗浄と漂白をしました。ご主人の稲垣さんはとても
忙しく働かれました。彼は漁師の旅で3ヶ月間は離れていましたが、
チームの働きが終わり、家の回復を見て、彼と彼の家族はとても
幸せそうでした。 








0 件のコメント:

コメントを投稿