11/10/2011

Meeting With Mrs. Horie. 堀江さんと会いました。

It was great surprise to meet Mrs. Horie today. We did not know she could come
visit us to see our work and her house. We were able to talk for little while and
found out she is very happy for the work we do.
今日は堀江さんが突然来られて、驚きました。私たちの仕事を見に来る
とは、知らされていませんでした。少しの間、堀江さんとお話ができ、
私たちの仕事に喜んでおられました。




0 件のコメント:

コメントを投稿