11/19/2011

New Abe-San in Gamou Town. 鍋生の町で、新たな阿部さん。

United Japan met a new family in Gamou town, called Abe-san.
We have met so many friends call "Abe" but this family is very special.
They loved our work and appreciated us so much. We had such a quality
time and laugh together.
ユナイテッドジャパンは鍋生の町で、新たな家族、阿部さんに
お会いしました。阿部さんと言う名前の方々に多く出会いました
がこの家族も特別な方々です。阿部さんらは、私たちの働きを
愛し、とても感謝をされていました。共に笑い、良い時を過ごせ
ました。









 

0 件のコメント:

コメントを投稿