11/19/2011

Work Is Over At Horie-San's. 堀江さんのお宅は終わりました。

This is the week, we are able to finish the house of Mrs. Horie
at Sendai City. Our team of 4 worked with Yuki & Peru from SP.
There was great unity among us. We thank God for a great
accomplishment.
今週は仙台市にある、堀江さんのお宅を終える事が
できました。私たち、4人のチームはSPのユウキ君と
ペルさんと働きました。素晴らしい一致をもって
できました。仕事の達成を神様に感謝します。




0 件のコメント:

コメントを投稿