8/06/2011

Mr. & Mrs. Kikuchi's Place. 菊池さんのお宅。

The United Japan team worked on the house of Mr. & Mrs. Kikuchi this week. The couple was initially a bit hesitant to trust the team, as they previously had a group of high school volunteers who did not leave a good impression. Although distant at first, Ai, Kento, & Annick (the team) worked hard to gain their trust. 
今週のユナイテェドジャパンは菊池夫妻の家で働きました。ご夫妻は以前、高校生のグループで残念な体験をされ、ボランティアに対して、あまり、信頼がありませんでした。しかし、チームのア二ック、あいさん、賢人君の懸命な仕事に、信頼を取り戻しました。

By the end of the week, Mr. & Mrs. Kikuchi were so happy that United Japan came this week as their outlook on life was just as bad as the damage to their house. But through the spirit and actions of love, the United Japan did not give up, but instead was encouraged to show the Kikuchis a glimpse of hope by bleaching the house - and doing a good job of it - for a brighter future.

ユナイテッドジャパンが来てから、菊池さんご夫妻はハッピーになり
ました。愛にある行動で、ユナイテッドジャパンはあきらめる事が
ありませんでした。チームは菊池さんご夫妻の家の漂白と同時に、
ご夫妻の心の掃除もして、将来に希望を与えました。


Annick, Ai, Mr. Kikuchi, Mrs. Kikuchi, & Kento.
(アニックさん、あいさん、菊池さんご夫妻、賢人君)


After bleaching. 漂白の後。



0 件のコメント:

コメントを投稿