8/24/2011

Starting New With Mrs. Okamura. 岡村さんと新たな働き。

United Japan moved on to new member of our family, Mrs. Okamura this week.
Lady was very happy to meet with our team and loved the work of team.
Just watching her smile was rewarding for our team.
ユナイテッドジャパンは新しい家族の岡村さんに今週で会いました。
ご夫人はチームに会えてとても、幸せそうでした。そして、チームの
働きを気に入ってました。彼女の笑顔を見るのはとても、感動です。
Mrs. Okamura is in middle with big smile. 
岡村さんは真ん中の、最高の笑顔の方です。









0 件のコメント:

コメントを投稿