8/27/2011

Mrs. Horiuchi Rejoice the work of United Japan. 堀内さんはユナイテッドの働きに喜んでました。

14 people of United Japan started work at Mrs. Horiuchi at Watanoha,
Ishinomaki City this weeek. Tsunami came to the town about 1 meter
high. Team did amazing job so they could brought joy to Mrs. Horiuchi.
石巻市渡波の堀内さんのお宅を14人のユナイテッドジャパン
で仕事を始めました。この地区では、津波は約1メートルほど
きました。チームの素晴らしい働きで、堀内さんに喜びを
もたらしました。

Mrs. Horiuchi is in middle. 堀内さんは真ん中です。

Mold after 4 months. 4ヶ月後のカビ。



Team enjoyed the talk with Mrs. Horiuchi after work.
堀内さんとチームは仕事の後も、話を楽しんでました。



0 件のコメント:

コメントを投稿