6/09/2011

Breaking Down the Wall in Watanoha! 渡波で壁を壊しています。

United Japan have done this job very first time. The team of 5
(Satoshi, Heather, Syu, Nesa & Masami)
worked at town of Watanaha. They met the owners of the house as they work.
 (Mr. Abe & Mr. Nishida)
The owners were very glad that team came to give the hand to help.
The main job was to breakdown the wall becasue Tunami came
2 meters high on their house. This work will goes on!
ユナイテッドジャパンは初めてこの仕事をしました。チームの5人は渡波で働きました。
(さとしさん、ヘザーさん、しゅう君、ネサさん、まさみさん)
地主の阿部さんと石田さんに会う事もできました。
地主さんらは、彼らの働きにとても、喜んでいました。主な働きは
壁を壊す仕事でした。それは、津波が2メートルもその家に、襲って来たからです。
この働きは続きます!

0 件のコメント:

コメントを投稿