6/23/2011

Mrs Shoji's Smile. 庄司さんの笑顔。

United Japan's team helped the house which belong to Mrs. Shoji in Shintate.
Team worked really hard regardless in rainy weather. We were able to see
the smile on the face of Mrs. Shoji by the end of the day. It's so worthy to
see someone's smile by doing simple work that we do.
ユナイテッドジャパンのチームは新館の庄司さんのお宅の手助けを
しました。雨の日でも、チームは本当に一生懸命働きました。
この日の終わりには、庄司さんの笑顔を見る事ができました。
このような仕事で、人々の笑顔を見る事ができるのは最高です。


0 件のコメント:

コメントを投稿