6/11/2011

It's All About Reaching People! すべては人々のため!

United Japan connected with one lady in Shintate, Ishinomaki City in very special way.
Miss Chiaki Sasaki was surprised by the powerful work of the team.
She even welcomed the team into her house and gave the team snacks and drinks.
She asked the team to come back to Japan because she love them so much.
Our team has done great job, cleaning up the street as well making friends.
At the end of the day, it's all about reaching people.
石巻市の新館において、ひとりの女性とユナイテッドジャパンはつながりを
持てるようになりました。彼女は佐々木千秋さんで、チームの力強い働きに
驚いていました。彼女は大好きなチームをために、飲み物と、スナックを用意して
下さいました。私たちのチームは、町を奇麗にして、友達もつくり、
素晴らしい働きをしました。私たちの働きはすべて人々のためのものです。
(Chiaki & Her mother in the middle.千秋さんとお母様は真ん中です。)

0 件のコメント:

コメントを投稿