7/06/2011

Cleaning Tamaki-san's place for the first time.玉木さんの家を初めて掃除しました。

We know Tamaki-san's family for over a month but this is the very first time they asked
us to clean their place. We find pleasure doing the work for them. They were very thankful
the job our team done today. We also send Kento to do his hair cut to their hair dressing
place called R which took from her first name Ryouko. We love them and enjoy the
friendship.
私たちは玉木さんの家族と出会い、1ヶ月以上になりました。しかし、彼らの
家の所を掃除するのは初めてです。この仕事は、私たちにとっては喜びでした。
今日した働きにとても喜ばれていました。また、賢門(けんと)君をカットの為に
送り出しました。お店の名前は、Rと言う彼女のリョウコの頭文字からとった
そうです。私たちは彼女らを愛し、友情も楽しみました。




0 件のコメント:

コメントを投稿