7/27/2011

Working up a sweat with Ms. Abe, 阿部さんと一緒に汗を流しました。

The United Japan team has come to Watanoha again this week
and started a new project at Ms. Abe's house in Ise-cho.
There are 27 of us from many different places, including volunteers
living in Tottori and Tokyo, representing Musashino University,
as well as other countries such as Australia, New Zealand, the
United States, Canada, and South Africa.
Our goal is not only to help revive the damaged houses, but to
give hope to the people of Ishinomaki who are heartbroken
as well.
ユナイテッドジャパンは再び、今週、渡波に来ました。
そして、伊勢町にある、阿部さんのお宅を新たな
プロジェクトの場所として始めました。
今回は27人は鳥取、東京の武蔵野大学生を含む、外国、
オーストラリア、ニュージーランド、アメリカ、カナダ、
南アフリカと色々なところから集まりました。
私たちのゴールは、壊れた家だけを回復させるのではなく、
心に傷をもたれた方々に希望を与える為にも手助けをさせて
いただいています。

Ms. Abe is in the center wearing white.
阿部さんは真ん中の白のシャツの方です。












0 件のコメント:

コメントを投稿