7/08/2011

Winning the battle! 戦いに勝ちました!

We have been working in Shitate for this week again.  Our team of United Japan did won
the battle. Team learned lot of stuff and able to experience the battle to win. They did
everything in order to bring the glory to God.
今週も新館に来て、働きました。私たち、ユナイテッドジャパンは戦いに
勝ちました。チームで多くの事を学び、戦いに勝利する経験をしました。
彼らは、神様に栄光を返す為に、全ての事をしました。

Taking out heavy tree root by digging the ground. 土を掘り重い木の根をとりました。
Breaking down the wall and floor. 床と壁を壊しました。
Cutting the grass too. 芝刈りもしました。
Cleaning the garden by cutting the dead tree. 腐った木を切り、庭を掃除しました。
Winning smile. Thanks for the team. Well done! 
勝利の微笑み。良くがんばったチームに感謝です。

0 件のコメント:

コメントを投稿