7/02/2011

God moving in the hair dresser.ヘアードレッサーに神様が働いています。

Tamaki-san has been running the hair dressing business for 25 years.
She has managed to recover her business after the tsunami with the help of her family. She has been giving free hair cuts to volunteers ever since. We decided to get a more of our volunteers to get a hair cut there. We offered to pay for the hair cut so we can bless her, even though she wanted to do it for free.  Afterwards, we prayed for her for further blessings. For the past few weeks, she's been getting an average of 3 customers per day. But now she is getting an average of 6 customers per day after our volunteers had prayed for her several times. She has also had difficulty sleeping because of stress, but now, she is able to get more rest.




玉木さんは25年間美容室のビジネスを経営して来ました。災害後、家族の助けを得てまたビジネスを立ち上げる事が出来ました。今では周りの地域で働いてるボランティアの方々には無料でヘアカットをしてます。今回もユナイテッドのボランティア数人のカットをしていただきました。玉木さんは無料でカットをしたいと言っていましたが、彼女を祝福する為に
料金を払いました。その後これからの彼女の祝福の為に祈りました。1日、平均に3人お客さんが来ていたのが、ユナイテッドのボランティアが来るようになってからはお客さんが一日6人になりました。そして、今まで玉木さんがストレスで寝れなかった日々が続きましたが今は良く睡眠を取れるようになりました。
(Gift of  Towels was given to our team from Mrs. Tamaki. 玉木さんからタオルをいただきました。)




2 件のコメント:

  1. It has been an amazing week!! I feel really blessed that I was able to go on this trip and be part of the team. Thanks, Nick!
    I was so glad that we were able to pray for Tamaki-san. She was so sweet and kind. I can feel that God has wonderful plan for her. I will continue to keep her in my prayers!!
    God is awesome!

    ~Vivian

    返信削除
  2. Yes, God is awesome!!!
    Thanks United Japan, thank you Nick, you're doing great work!
    I think I learned more with someone like Tamaki-san. She's amazing and God is blessing all her family. Let's keep praying for everyone in Tohoku.

    Cris

    返信削除