7/12/2011

Reunited with Jesus Family. ジーザスファミリーと再び、協力しました。

Today, United Japan's team worked with Jesus Family (NPO/Love Neighbors) in
Daimonbashi, Ishinomaki. We were able to be reunited once again with an amazing
church. It has been already 2 month since we worked together in May. Our team
helped clean the house of Mr. Kurihara (2 brothers) and finished the task that
they have been told. Great team work and awesome leadership by Kento who is
only 17 years old. Mr. Kurihara was very happy by the job the team has done.
ユナイテッドジャパンは、今日ジーザスファミリー(NPO団体/ラブ
ネイバーズ)石巻市の大門崎で働きました。素晴らしい教会と再度、
共に働く事ができました。栗原さん(2人兄弟)のお宅で働き、頼まれた
仕事を全て終わらせました。素晴らしいチームワークと17歳である
けんと君のリーダーシップのおかげです。栗原さん達はチームの働きを
とても喜んでいました。

(Kento,Yuriko, Azusa, Nobu,Glen and Daisuke.) 
(けんと君、ゆりこさん、あずささん、のぶさん、グレン君、大輔君)
(School of Leadership!リーダーシップの学校!)
Two men in the middle is Mr. Kurihara brothers. 真ん中の2人が栗原さん達です。
We did again! また、やりました!
Mud is all gone and so cleaned. 泥は無くなり、きれいです。


0 件のコメント:

コメントを投稿