7/20/2011

Team Meets Mr. Sato in Watanoha. 渡波でチームは佐藤さんにお会いしました。

We heard about Typhoon in Ishinomaki City but it did not come to United Japan.
The team was able to work around the bad weather. You can call this 'miracle'!
Mr. Sato met all of our team and was very thankful the job they have done. 
石巻市に台風が来るような事は聞いていましたが、ユナイテッドジャパン
はそれを見る事はありませんでした。「奇跡」と呼べるでしょう!
佐藤さんはチームのみんなに会う事ができ、チームの仕事に感謝されて
いました。
In front: Mr. Sato with blue shirt on. 前の列:佐藤さんは青いシャツを着ている方。
Picking up rubbish. ゴミ拾い中。

Breaking down the wall. 壁を取り壊しています。

Cleaning the floor too. 床も掃除をしました。

Uni student can work hard as well. 大学生も、一生懸命働きました。

0 件のコメント:

コメントを投稿